Сьомий апеляційний адміністративний суд Exit Reader Mode

Порядок подачі і розгляду звернень

Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення:

викладається громадянином на особистому прийомі (з графіком особистого прийому керівництвом суду можна ознайомитись тут) або за допомогою засобів телефонного зв’язку працівнику Call-центру за номерам: +38 (0432) 551 520 багатоканальний – та записується (реєструється) посадовою особою суду.

Письмове звернення:

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.