Порядок подачі і розгляду звернень

Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення:

викладається громадянином на особистому прийомі (з графіком особистого прийому керівництвом суду можна ознайомитись тут) або за допомогою засобів телефонного зв’язку працівнику Call-центру за номерам: +38 (0432) 551 520 багатоканальний – та записується (реєструється) посадовою особою суду.

Письмове звернення:

  • надсилається поштою на адресу суду: 21050, м.Вінниця, вул.Соборна/Оводова, 48/34
  • подається безпосередньо до відділу надання інформаційних послуг, руху адміністративних справ та діловодства суду, особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої підтверджені відповідно до законодавства;
  • може бути надіслане на електронну адресу суду inbox@7aa.court.gov.ua або через заповнення електронної форми на веб-сайті суду.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.