За період з 01.07.2019 по 31.12.2019 Сьомий апеляційний адміністративний суд (далі – суд) отримав та опрацював 312 звернень, з яких 183 надійшло від фізичних осіб та 129 від юридичних осіб. Серед вказаних звернень 246 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 49 – інших питань діяльності суду. Також у вказаний період надійшло 4 адвокатські запити.
Окрім цього, на опрацювання до суду у звітному періоді надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації (10 – від фізичних осіб та 3 – від юридичних осіб).
Зазначені запити стосувались питань щодо:
– звільнення судді – 1;
– витрачених коштів для проведення позачергового з’їзду суддів – 1;
– дати прийняття присяги суддями – 3;
– кількості суддів – 2;
– кількості суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду, які розглядають справи про адміністративне правопорушення – 1;
– наявності в штатному розписі посади прес-секретаря – 1;
– кількості суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду у відставці – 1;
– розміру заробітної плати суддів – 3.
Також протягом аналізованого періоду суд опрацював та видав 18 подань на повернення помилково сплаченого судового збору.
Особистий прийом громадян
У період з 01.07.2019 по 31.12.2019 судом організовано 6 особистих прийомів громадян, які провела керівник апарату суду О.А. Мілієнко.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулись 4 725 осіб, з них 1738 фізичних осіб та 2987 юридичних осіб з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 259 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 136 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 347 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 252 дзвінки;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 212 дзвінків;
– щодо результатів розгляду справи – 818 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 355 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 194 дзвінки;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 232 дзвінки;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 185 дзвінків;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 557 дзвінків;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 464 дзвінки.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 714 дзвінків.
Протягом ІІ півріччя 2019 року онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались: