Звітна інформація стосовно звернень за ІІ півріччя 2019 року

За період з 01.07.2019 по 31.12.2019 Сьомий апеляційний адміністративний суд (далі – суд) отримав та опрацював 312 звернень, з яких 183 надійшло від фізичних осіб та 129 від юридичних осіб. Серед вказаних звернень 246 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 49 –  інших питань діяльності суду. Також у вказаний період надійшло 4 адвокатські запити.

Окрім цього, на опрацювання до суду у звітному періоді надійшло 13  запитів на отримання публічної інформації (10 – від фізичних осіб та 3 – від юридичних осіб).

Зазначені запити стосувались питань щодо:

– звільнення судді – 1;

– витрачених коштів для проведення позачергового з’їзду суддів – 1;

– дати прийняття присяги суддями – 3;

– кількості суддів – 2;

– кількості суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду, які розглядають справи про адміністративне правопорушення – 1;

– наявності в штатному розписі посади прес-секретаря – 1;

– кількості суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду у відставці – 1;

– розміру заробітної плати суддів – 3.

Також протягом аналізованого періоду суд опрацював та видав 18 подань на повернення помилково сплаченого судового збору.

 

Особистий прийом громадян

У період з 01.07.2019 по 31.12.2019 судом організовано 6 особистих прийомів громадян, які провела керівник апарату суду О.А. Мілієнко.

Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку

Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулись 4 725 осіб, з них 1738 фізичних осіб та 2987 юридичних осіб з таких питань:

щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 259 дзвінків;

– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 136 дзвінків;

– щодо повернення справ до суду І інстанції – 347 дзвінків;

– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 252 дзвінки;

– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 212 дзвінків;

– щодо результатів розгляду справи – 818 дзвінків;

– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 355 дзвінків;

– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 194 дзвінки;

– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів –  232 дзвінки;

щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 185 дзвінків;

– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 557 дзвінків;

– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 464 дзвінки.

Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 714 дзвінків.

Протягом ІІ півріччя 2019 року онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:

  • месенджером VIBER – 254 особи;
  • месенджером Telegram – 40 осіб;
  • онлайн-чатом – 35 осіб.
Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.