Закон і бізнес: Чат-бот 7ААС знає все і навіть більше

Жовтень 9, 2019

У Сьомому апеляційному адміністративному суді з’явився телеграм-бот – віртуальний помічник, який допомагає клієнтам у вирішенні багатьох питань.

Про це повідомляє «Закон і Бізнес» з посиланням на прес-службу 7ААС.

Щоб почати розмову з чат-ботом, потрібно знайти у пошуковому віконці «Телеграма» 7ААС_info_bot. І онлайн-працівник готовий відповідати про:

  • контактні дані суду
  • порядок подачі апеляційної скарги
  • дату та час слухання справи
  • банківські реквізити для сплати судового збору  тощо.

Навіть більше, віртуальний помічник нагадає клієнту про час та дату розгляду його справи: для цього потрібно лише натиснути кнопку «Коли в мене справа».

Також за запитом бот зможе надіслати копію рішення у справі.

«Спілкуватися з з ботом легко, зручно та швидко, крім того, він має свій авторський стікерпак і його навіть можна побачити», – повідомляє прес-служба суду, закликаючи колег і собі впроваджувати сучасні технології.

 

Джерело:

Закон і бізнес

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.