Відділ звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації

Основні завдання та функції відділу – це:
  • надання відомостей за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • реєстрація та облік звернень від громадян та юридичних осіб у КП «ДСС»;
  • забезпечення розгляду письмових звернень, інформаційних запитів, а також зауважень, скарг,  пропозицій,  що стосуються діяльності суду, від громадян та юридичних осіб;
  • забезпечення функціонування call-центру суду з метою надання інформації у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку;
  • надання консультацій та роз’яснень громадянам, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва суду, організація особистого прийому;
  • підготовка інформації про стан роботи зі зверненнями громадян у суді для розміщення на офіційному веб-сайті суду та у соціальних мережах;
  • організація та проведення періодичних опитувань з метою отримання інформації про якість надання судово-адміністративних послуг працівниками суду;
  • моніторинг та узагальнення інформації щодо проблемних питань, які виникають у діяльності суду, підготовка пропозицій щодо вирішення та усунення їх.
  • перевірка вихідної кореспонденції суду за підписом керівника апарату суду на відповідність вимогам чинного ДСТУ, українського правопису та ділового мовлення;
  • організація просвітницьких кампаній для громадськості, студентів-правників та школярів з метою ознайомлення їх з діяльністю судової системи в цілому;
  • ведення претензійно-позовної роботи та організаційно-правового забезпечення діяльності суду з питань, що належать до компетенції відділу;
  • організація та проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів з питань, що належать до компетенції відділу, зокрема навчання щодо вдосконалення рівня володіння працівників апарату суду державною мовою;
  • надання методичної допомоги структурним підрозділам суду з питань, що належить до компетенції відділу;
  • підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів у межах повноважень відділу;
  • виконання інших функцій, що випливають з покладених на відділ завдань.
Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.