Сьомий апеляційний адміністративний суд Exit Reader Mode

Pravo: На вимогу часу

Як відомо, час не стоїть на місці, тож новітні тренди поступово заполоняють усі сфери суспільного життя. Судова система України — не виняток, вона демонструє, що готова до нових

викликів і шукає сучасні діджитал – рішення для здійснення своєї діяльності.

Так, ще зовсім недавно про чатботів знали лише одиниці, проте зараз цим інструментом повноцінно послуговується бізнес, а віднедавна — і суди. Чатбот — це програма, яка

надсилає автоматичні відповіді користувачам у соцмережах, месенджерах та на відповідних сайтах. Використовуючи алгоритми штучного інтелекту, що є основою

чат–ботів, можна спрощувати комунікацію з клієнтами.

Відомо, що чатбот може виконувати різні функції і мати різні властивості. Саме тому при створенні такого бота необхідно розуміти цілі, за досягнення яких відповідатиме сервіс і в

якій точці контактувін функціонуватиме. Основні завдання «розумного» чатбота — автоматизувати взаємодію з клієнтом на кожному етапі вирішення типових питань, значно

знижуючи витрати на клієнтський сервіс, а також мінімізуючи помилки і людський фактор.

Одним із перших серед судів, що вирішили запровадити у своїй системі функціонування такого чатбота, став Сьомий апеляційний адміністративний суд у м. Вінниці

(Сьомий ААС). Як повідомляє пресслужба суду, чатбот — це віртуальний «працівник» їхньої установи, який в автоматичному режимі надає відповіді на запитання і запити

громадян.

Чатбот Сьомого ААС працює на базі пратформи Telegram і дає змогу отримати відповідь про контактні дані суду, порядок подачі апеляційної скарги, дату та час слухання справи,

банківські реквізити для сплати судового збору тощо.

Чатбот Сьомого ААС працює на базі пратформи Telegram і дає змогу отримати відповідь про контактні дані суду, порядок подачі апеляційної скарги, дату та час слухання справи, банк

івські реквізити для сплати судового збору тощо.

Варто зазначити, що телеграмбот у Сьомому ААС має додатковий функціонал: учасник справи може попросити нагадати про дату та час засідання у справі, що й буде виконано, а

також можна замовити копію рішення. Для цього у матеріалах справи треба зазначити номер мобільного телефону, а у системі натиснути відповідну «кнопку» і вказати номер

справи. Серед основних переваг використання бота суд називає необмеженість кількості запитів, а також економію часу, позаяк до нього одночасно може звернутись необмежена

кількість запитувачів інформації, а час на відповідь — лише кілька секунд.

Однак, за словами представників пресслужби суду, задля належного функціонування онлайн–помічника потрібне відповідне технічне забезпечення, адже, крім автоматичних

відповідей, бот може вести й розгорнуті діалоги. Його комунікативний потенціал напрям залежить від програмного забезпечення, яке потребує постійного удосконалення.

Водночас цей процес удосконалення бота повинен бути системним, бо програма має постійно аналізувати запити і пристосовуватись до потреб користувачів, а це — просто

питання часу.

Як зазначає пресслужба Сьомого ААС, боти не можуть повноцінно замінити працівників судів, адже це лише програмний продукт. Однак сучасні технології суттєво спрощують

процес надання судово-адміністративних послуг.

Тому, на переконання представників суду, гармонійне поєднання ІТ-продуктів із налагодженою роботою інформаційного сектора судової установи дасть змогу вивести

якість надання інформації для відвідувачів на сучасний рівень. А це, у свою чергу, забезпечить економію часу та ресурсів громадян.

Джерело: Pravo