Отримання електронної кореспонденції від суду: важливі питання
Січень 29, 2021
Шановні відвідувачі, уже близько трьох місяців 7ААС надсилає кореспонденцію у електронному форматі, що пов’язано із недостатнім фінансуванням послуг поштового зв’язку.
Електронне листування має ряд своїх переваг, але час від часу ми отримуємо звернення від громадян про неотримання документів від суду.
7ААС стурбований цим питанням, адже сумлінно виконує свій обов’язок щодо надсилання кореспонденції.
Чому ж листи від суду не потрапляють у папку «Вхідні» поштової скриньки?
Основна причина може бути пов’язана зі специфікою налаштування поштових акаунтів. вбудовані фільтри поштової програми часто сприймають розсилку повідомлень з корпоративної скриньки (офіційної електронної пошти суду) підозрілою і самостійно перенаправляють лист з папки «Вхідні» до інших розділів електронної пошти.
Тому особливо звертаємо вашу увагу на необхідність перевірки усіх розділів своєї скриньки.
Також закликаємо усіх активно користуватись електронними сервісами та альтернативними форматами обміну процесуальними документами із судом, адже це запорука безперебійного здійснення судочинства.