Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 13.05.2019 по 17.05.2019

Травень 22, 2019

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

7 звернень: 3 від юридичних осіб 4 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

заява про видачу копії постанови суду, технічного запису судового засідання – 2;

клопотання по справі – 3;

заява про видачу виконавчого листа – 1;

запит про надання інформації про рух справи – 2;

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 7, WhatsApp – 1, Чат – 6.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 129 громадянина, з них 67 фізичних осіб та 62 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;

– реєстрації справ щодо соціальних спорів – 1 дзвінок;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 11 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 6 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 3 дзвінки;

– результатів розгляду справи – 29 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 2 дзвінки;

– справи щодо соціальних спорів – 5 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 6 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  2 дзвінки;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 6 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 25 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, ЖОАС, факсу 7ААС тощо – 26 дзвінок.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.