Так за період 26.11.18 по 30.11.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло 7 звернень: 6 від юридичних осіб та 1 від фізичної особи.
Зазначені звернення стосувались:
лист-інформування – 1;
заява про надання інформації щодо призначення справи до розгляду – 1;
клопотання по справі – 5.
На розгляді у відділі залишилось 5 звернень.
Здійснено 1 особистий прийом т.в.о. керівника апарату суду щодо отримання оригіналу доручення у справі, у результаті якого особі було надано письмову відповідь.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось у телефонному режимі 284 громадянина, з них 103 фізичні особи та 181 юридична особа з наступних питань:
- реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 14 дзвінків;
- реєстрації справ соціальної категорії спорів – 13 дзвінків;
- повернення справ до суду І-ої інстанції – 25 дзвінків;
- уточнення дати направлення копії рішення суду – 26 дзвінків;
- виготовлення рішення суду в повному обсязі – 20 дзвінків;
- результатів розгляду справи – 62 дзвінки.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
- справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
- справи щодо соціальних спорів – 10 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
- справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
- справи щодо соціальних спорів – 8 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 26 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 23 дзвінки.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо – 30 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації