Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 17.12.2018 по 22.12.2018
За період 17.12.18 по 22.12.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
17 звернень: 8 від юридичних осіб та 9 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
- клопотання по справі – 4;
- заява про видачу копій рішення по справі – 1;
- інформаційний лист по справі – 1;
- заява щодо застосування практики суддею під час розгляду справи – 1;
- заява щодо надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції – 4;
- заява про участь в розгляді звернення – 1;
- заява про надання інформації про стан розгляду адміністративної справи – 3;
- усне звернення, щодо надання публічної інформації про підстави порушення працівниками суду строків направлення копії рішення учасникам по справі -1;
- скарга щодо порушення норм застосування положень Кодексу адміністративного судочинства України під час вирішення питання про відкриття провадження у справі – 1.
На розгляді у відділі залишилось 8 звернень.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 16, Чат – 2, WhatsApp – 3.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 365 громадян, з них 153 фізичні особи та 212 юридичні особи з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 11 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції –28 дзвінків;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 46 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 26 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 77 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 19 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 9 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 12 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 28 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 28 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо – 63 дзвінки.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації