За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
16 звернень: 5 від юридичної особи 11 від фізичних осіб
Зазначені звернення стосувались:
скарга про несвоєчасний розгляд справи – 1;
скарга на дії працівника апарату суду -1;
запит на отримання публічної інформації щодо місця та дати прийняття суддею присяги – 1;
запит на отримання публічної інформації щодо кількості працівників суду – 1;
заява про видачу виконавчого листа – 1;
заява щодо надання інформації про стан розгляду адміністративної справи – 1;
клопотання по справі – 4;
заява щодо надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції – 6.
На розгляді у відділі залишилось 12 звернень.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 9, Чат – 2.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 260 громадянина, з них 109 фізичних осіб та 151 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 12 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 6 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 37 дзвінків;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 12 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 44 дзвінки.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 11 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 9 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 19 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 19 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 56 дзвінки.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації