За період з 12.11.2018 по 16.11.2018 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
2 звернення: 1 від фізичної особи та 1 від юридичної особи.
Зазначені звернення стосувались:
результат розгляд клопотання по справі – 1;
стану розгляду апеляційної скарги – 1;
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 4.
Особистих прийомів не проводилось.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 227 громадян, з них 84 фізичних осіб та 143 юридичні особи з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 14 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції –19 дзвінків;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 11 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 9 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 20 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 23 дзвінки;
– справи щодо соціальних спорів – 14 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 18 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 26 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 24 дзвінки.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо – 13 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації