14 звернень: 6 від юридичних осіб 8 від фізичних осіб
Зазначені звернення стосувались:
заява про незадоволення рішенням суду – 2;
заява про направлення копії постанови – 5;
заява про надання інформація по скарзі – 1;
запит про надання публічної інформації щодо кваліфікаційного оцінювання суддів – 1;
заява про надання інформації щодо повернення справи до суду першої інстанції – 1;
запит про надання публічної інформації щодо списку суддів СААС – 2;
клопотання про продовження строку на усунення недоліків – 2.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 4, Чат – 1.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 182 громадянина, з них 79 фізичних осіб та 103 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 12 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 7 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 21 дзвінок;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 7 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 37 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 6 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 6 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 4 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 21 дзвінок.
Щодо роботи програми «Єдиної судової інформаціно-телекомунікаційної системи» – 1 дзвінок.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 11 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, ЖОАС, факсу 7ААС тощо – 33 дзвінки.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації