Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 08.01.2019 по 11.01.2019
За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
6 звернень: 2 від юридичної особи 4 від фізичних осіб
Зазначені звернення стосувались:
заява про направлення копії рішення по справі – 3;
клопотання по справі – 1;
заява щодо надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції – 1;
заява щодо надання інформації про направлення копії рішення по справі– 1.
На розгляді у відділі залишилось 1 звернення.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 8.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 166 громадянина, з них 82 фізичних осіб та 84 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 10 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінок;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 29 дзвінків;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 12 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 6 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 15 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 8 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 4 дзвінки;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 4 дзвінки;
– справи щодо соціальних спорів – 10 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 10 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 25 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 32 дзвінки.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації