Так за період 05.11.18 по 09.11.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
7 звернень: 3 від фізичних осіб та 4 від юридичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
клопотання по справі – 3;
набрання рішенням законної сили – 1;
стану розгляду апеляційної скарги – 1;
скарга щодо реєстрації копії апеляційної скарги – 1;
заява про отримання копій рекомендованих повідомлень по справі – 1.
На розгляді у відділі залишилось 7 звернень.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 2.
Особистих прийомів не проводилось.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 211 громадян, з них 68 фізичних осіб та 143 юридичні особи з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 19 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 21 дзвінок;
– повернення справ до суду І-ої інстанції –16 дзвінків;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 11 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 20 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 22 дзвінки;
– справи щодо соціальних спорів – 14 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 11 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 18 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 23 дзвінки.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 17 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо – 11 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації