Сьомий апеляційний адміністративний суд Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 21.01.19 по 25.01.19

 

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

21 звернення:  10 від юридичних осіб та 11 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

заява про виправлення недоліків апеляційної скарги – 1:

скарга на дії працівника суду – 4:

заява про надання інформації щодо отримання ухвали сторонами – 1:

заява про надання інформації щодо направлення справи до суду першої інстанції – 3:

заява про проведення судового засідання без участі представника – 2:

заява про надання копії рішення по справі – 1:

заява про інформацію щодо стану справи – 1:

заява про відкриття провадження – 1:

заява щодо надання інформації про суддів – 1:

скарга на затягування розгляду справи – 1:

клопотання про надання інформації щодо заяви про виправлення описки – 1;

заява про долучення доказів по справі – 1:

Клопотання про надання інформації щодо надходження апеляційної скарги – 1;

Клопотання про надання інформації щодо виявлених недоліків під час експлуатації ЄСІТС – 1:

Відзив на апеляційну скаргу – 1:

 

На розгляді у відділі залишилось 20 звернень.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 10, Чат – 1, WhatsApp – 1.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 234 громадянина, з них 88 фізичних осіб та 146 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  7 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 5 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 38 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 8 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 41 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 21 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 7 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 4 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  3 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 22 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 20 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  51 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації