Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 18.02.2019 по 22.02.2019
За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
13 звернень: 8 від юридичних осіб та 5 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
Скарга на організація роботи суду – 3:
Заява на видачу рішення суду – 4:
Проект забезпечення безперервної діяльності суду – 1:
Надання інформації про особу – 1:
Виправлення недоліків апеляційної скарги – 2:
Повернення судового збору – 1;
Пропозиції по інструкції – 1;
На розгляді у відділі залишилось 23 звернення.
Особистий прийом – 1.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 7, Чат – 26, WhatsApp – 0.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 187 громадянина, з них 87 фізичних осіб та 100 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 3 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 26 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 14 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 27 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 5 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 8 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 3 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 25 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 41 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації