Сьомий апеляційний адміністративний суд Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 04.02.19 по 08.02.19

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

13 звернень:  9 від юридичних осіб та 4 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

Заява про виготовлення виконавчого листа – 1:

Заява про передачу адміністративної справи до суду I інстанції – 1:

Надати докази по адміністративній справі – 1:

Інформація про стан справи та направлення копії судового рішення – 1:

Інформаційний лист з затвердження договорів з програмного забезпечення на 2019 рік – 1:

Зарплата суддів – 3:

Надання копій рішень – 1:

Копії присяги суддів – 3:

Повернення апеляційної скарги – 1:

На розгляді у відділі залишилось  8 звернень.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 13, Чат – 0, WhatsApp – 1.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 246 громадянина, з них 102 фізичних осіб та 144 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  7 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 2 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 37 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 9 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 50 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 8 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 6 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  7 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 29 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 17 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  56 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації