Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 04.02.19 по 08.02.19
За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
13 звернень: 9 від юридичних осіб та 4 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
Заява про виготовлення виконавчого листа – 1:
Заява про передачу адміністративної справи до суду I інстанції – 1:
Надати докази по адміністративній справі – 1:
Інформація про стан справи та направлення копії судового рішення – 1:
Інформаційний лист з затвердження договорів з програмного забезпечення на 2019 рік – 1:
Зарплата суддів – 3:
Надання копій рішень – 1:
Копії присяги суддів – 3:
Повернення апеляційної скарги – 1:
На розгляді у відділі залишилось 8 звернень.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 13, Чат – 0, WhatsApp – 1.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 246 громадянина, з них 102 фізичних осіб та 144 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 2 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 37 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 9 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 50 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 8 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 6 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 7 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 29 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 17 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 56 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації