Інформація щодо надходження звернень до 7ААС від громадян та юридичних осіб за період з 10.12.18 по 14.12.18

Грудень 22, 2018

За період 10.12.18 по 14.12.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

5 звернень:  3 від юридичних осіб та 2 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

заява про направлення копії рішення по справі- 1;

заява про стан розгляду апеляційної скарги – 1;

адвокатський запит щодо надання інформації про результати розгляду апеляційної скарги – 1;

клопотання по справі – 1;

заява щодо підготовки подання на повернення помилково сплаченого судового збору – 1.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 8, WhatsApp – 2.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 363 громадянина, з них  145 фізичні особи та 218 юридичні особи з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  15 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 18 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції –23 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 26 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 14 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 21 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 16 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 19 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 25 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  19 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 38 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 35 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо –  25 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.