За період з 01.07.2021 по 31.12.2021 працівники відділу отримали та опрацювали 365 письмових звернень, з яких 246 надійшло від фізичних осіб та 119 від юридичних осіб.
Серед звернень, які надійшли до суду у липні – грудні 2021 року, 231 стосувалось апеляційного перегляду адміністративних справ, а 61 – інших питань діяльності суду. Також надійшло 2 адвокатські запити.
Окрім цього, на опрацювання до відділу у звітному періоді надійшло 33 запити на отримання публічної інформації (27 – від фізичних осіб та 6 – від юридичних осіб). Зазначені запити стосувались таких питань:
суду – 1
Також протягом аналізованого періоду суд опрацював та видав 38 подань на повернення помилково сплаченого судового збору.
Особистий прийом громадян
Наказом Сьомого апеляційного адміністративного суду встановлено особливий режим роботи з метою мінімізації ризиків розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 та припинено проведення особистих прийомів суду, у зв’язку з чим у звітному періоді особисті прийоми не проводились.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 8757 осіб, зокрема 4974 фізичні особи та 3783 юридичні особи з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 500 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 369 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 1312 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 416 дзвінків;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 121 дзвінок;
– щодо результатів розгляду справи – 2273 дзвінки;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 462 дзвінки;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 471 дзвінок;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 499 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 433 дзвінки;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 434 дзвінки;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 915 дзвінків.
– щодо направлення копії рішення на електронну пошту – 37 дзвінків.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 515 дзвінків.
Протягом цього ж періоду онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:
месенджером Telegram – 7 осіб.