За період з 01.07.2020 по 31.12.2020 Сьомий апеляційний адміністративний суд отримав та опрацював 258 письмових звернень, з яких 133 надійшло від фізичних осіб та 125 від юридичних осіб. Серед вказаних звернень 150 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 106 – інших питань діяльності суду. Також надійшло 2 адвокатські запити.
Окрім цього, на опрацювання до суду у звітному періоді надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації (10 – від фізичних осіб та 3 – від юридичних осіб).
Зазначені запити стосувались питань щодо:
– надання копії посвідчення судді 7ААС – 1;
– відсутності документів в підсистемі «Електронний суд» – 1;
– дати підключення суду до модулів ЄСІТС – 1;
– розміру заробітної плати судді 7ААС – 1;
– копії присяги судді 7ААС – 1;
– інформації про робочий час судді 7ААС – 1;
– режиму роботи суду під час карантину – 1;
– кількості працівників апарату, яким присвоєно звання «Заслужений юрист України» – 1;
– надання копій положень, інструкцій 7ААС про охорону праці та техніку безпеки – 1;
– розгляду справ під час карантину – 1;
– кількості позовів з питань захисту довкілля – 1;
– розміру фонду преміювання працівників апарату суду – 2;
Серед запитів на публічну інформацію, які надійшли у звітному періоді, був 1 лист Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Також протягом аналізованого періоду суд опрацював та видав 26 подань на повернення помилково сплаченого судового збору.
Особистий прийом громадян
Наказом Сьомого апеляційного адміністративного суду встановлено особливий режим роботи з метою мінімізації ризиків розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 та припинено проведення особистих прийомів суду, у зв’язку з чим у звітному періоді особисті прийоми не проводились.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулась 5501 особа, зокрема 2483 фізичні особи та 3018 юридичних осіб з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 280 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 119 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 327 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 317 дзвінків;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 155 дзвінків;
– щодо результатів розгляду справи – 1167 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 357 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 206 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 386 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 185 дзвінків;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 627 дзвінків;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 622 дзвінки.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 753 дзвінки.
Протягом ІІ півріччя 2020 року онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:
– месенджером VIBER – 151 особа;
– месенджером WhatsApp – 3 особи;
– месенджером Telegram – 2 особи.