За період з 01.01.2022 по 30.06.2022 працівники відділу отримали та опрацювали 331 письмове звернення, з яких 214 надійшло від фізичних осіб та 117 від юридичних осіб.
Серед звернень, які надійшли до суду у січні – червні 2022 року, 277 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 19 – інших питань діяльності суду. Також надійшло 9 адвокатських запитів.
Окрім цього, у звітному періоді на опрацювання до відділу надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації (7 – від фізичних осіб та 1 – від юридичної особи). Зазначені запити стосувались таких питань:
– щодо суддів 7ААС, які отримали за судовими рішеннями невиплачені впродовж 2020 року бюджетні кошти – 1;
– щодо виконання працівниками суду своїх посадових обов’язків 02.12.2021 – 1;
– щодо надходження заяви до суду – 1;
– щодо надання інформації по адміністративній справі – 1;
– щодо кількості справ, які перебували у провадженні судді 7ААС у період з 01.01.2021 по 31.12.2021 – 1;
– щодо надання копій присяг та посвідчень суддів 7ААС – 1;
– щодо надходження та розгляду 7ААС апеляційних скарг військових пенсіонерів Вінницької області за період з 01.01.2020 по 31.12.2021 – 1;
– щодо утворення 7ААС – 1.
Також протягом аналізованого періоду відділом опрацьовано та підготовлено 11 подань на повернення помилково сплаченого судового збору, а також підготовлено інформацію для формування засобами системи Казначейства 10 подань на повернення помилково сплаченого судового збору в електронній формі для направлення їх до Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області.
Особистий прийом громадян
Наказом Сьомого апеляційного адміністративного суду встановлено особливий режим роботи з метою мінімізації ризиків розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 та припинено проведення особистих прийомів суду, у зв’язку з чим у звітному періоді особисті прийоми не проводились.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 7298 осіб, зокрема 4424 фізичні особи та 2874 юридичні особи з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 315 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 382 дзвінка;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 813 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 280 дзвінків;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 168 дзвінків;
– щодо результатів розгляду справи – 2098 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 298 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 449 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 305 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 369 дзвінків;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 216 дзвінків;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 865 дзвінків;
– щодо проблемних питань, які виникають у зв’язку з направленням копії рішення на електронну пошту – 147 дзвінків.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 593 дзвінки.
Протягом цього ж періоду онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались: