Звітна інформація стосовно звернень за І півріччя 2019 року

За період з 01.01.2019 по 30.06.2019 Сьомий апеляційний адміністративний суд отримав та опрацював 241 звернення, з яких 137 надійшло від фізичних осіб та 104 від юридичних осіб. Серед вказаних звернень 201 стосувалось апеляційного перегляду адміністративних справ, а 40 звернень стосувались інших питань діяльності суду.

Окрім цього, у І півріччі 2019 року надійшло 14  запитів на отримання публічної інформації (10 – від фізичних осіб та 4 – від юридичних осіб).

Зазначені запити стосувались питань щодо:

– списку суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду – 4;

– дати, місця прийняття присяги суддями 7ААС – 5;

– кількості працівників апарату суду – 1;

– рішення зборів суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду – 2;

– засад використання автоматизованої системи документообігу у Сьомому апеляційному адміністративному суді – 1;

– розміру суддівської винагороди суддів, які проходять кваліфікаційне оцінювання – 1.

Також протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду надійшло:

4 адвокатські запити;

4 звернення з органів юстиції;

8 звернень з органів внутрішніх справ.

Щодо способу надходження звернень, то за вказаний період до Сьомого апеляційного адміністративного суду надійшло 159 звернень за допомогою поштового зв’язку, 68 – електронною поштою, 24 – передано особисто через відділ надання інформаційних послуг, руху адміністративних справ та діловодства суду. Також у цей період зафіксовано 4 усні звернення (у телефонному режимі).

 

Особистий прийом громадян

У період з 01.01.2019 по 30.06.2019 Сьомим апеляційним адміністративним судом організовано 2 особисті прийоми громадян, які провела керівник апарату суду О.А. Мілієнко.

Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку

Протягом І півріччя 2019 року до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 4 792 особи, з них 2085 фізичних осіб та 2707 юридичних особи з таких питань:

щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 203 дзвінки;

– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 120 дзвінків;

– щодо повернення справ до суду І інстанції – 526 дзвінків;

– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 220 дзвінків;

– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 237 дзвінків;

– щодо результатів розгляду справи – 763 дзвінки;

– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 278 дзвінків;

– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 197 дзвінків;

– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів –  182 дзвінки;

щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 227 дзвінків;

– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 564 дзвінки;

– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 473 дзвінки.

Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 830 дзвінків.

Протягом І півріччя 2019 року онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:

  • месенджером VIBER – 169 осіб;
  • месенджером WhatsApp – 10 осіб;
  • месенджером Telegram – 3 особи;
  • онлайн-чатом – 100 осіб.
Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.