За період з 01.01.2019 по 30.06.2019 Сьомий апеляційний адміністративний суд отримав та опрацював 241 звернення, з яких 137 надійшло від фізичних осіб та 104 від юридичних осіб. Серед вказаних звернень 201 стосувалось апеляційного перегляду адміністративних справ, а 40 звернень стосувались інших питань діяльності суду.
Окрім цього, у І півріччі 2019 року надійшло 14 запитів на отримання публічної інформації (10 – від фізичних осіб та 4 – від юридичних осіб).
Зазначені запити стосувались питань щодо:
– списку суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду – 4;
– дати, місця прийняття присяги суддями 7ААС – 5;
– кількості працівників апарату суду – 1;
– рішення зборів суддів Сьомого апеляційного адміністративного суду – 2;
– засад використання автоматизованої системи документообігу у Сьомому апеляційному адміністративному суді – 1;
– розміру суддівської винагороди суддів, які проходять кваліфікаційне оцінювання – 1.
Також протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду надійшло:
4 адвокатські запити;
4 звернення з органів юстиції;
8 звернень з органів внутрішніх справ.
Щодо способу надходження звернень, то за вказаний період до Сьомого апеляційного адміністративного суду надійшло 159 звернень за допомогою поштового зв’язку, 68 – електронною поштою, 24 – передано особисто через відділ надання інформаційних послуг, руху адміністративних справ та діловодства суду. Також у цей період зафіксовано 4 усні звернення (у телефонному режимі).
Особистий прийом громадян
У період з 01.01.2019 по 30.06.2019 Сьомим апеляційним адміністративним судом організовано 2 особисті прийоми громадян, які провела керівник апарату суду О.А. Мілієнко.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку
Протягом І півріччя 2019 року до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 4 792 особи, з них 2085 фізичних осіб та 2707 юридичних особи з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 203 дзвінки;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 120 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 526 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 220 дзвінків;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 237 дзвінків;
– щодо результатів розгляду справи – 763 дзвінки;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 278 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 197 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 182 дзвінки;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 227 дзвінків;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 564 дзвінки;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 473 дзвінки.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 830 дзвінків.
Протягом І півріччя 2019 року онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались: