Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Закон і бізнес: У суді назвали 10 кроків до якісної співпраці у колективі

Належне забезпечення діяльності кожного суду безпосередньо впливає на ефективність його функціонування як правовладної установи та якість здійснення ним правосуддя. Відмінна організація роботи судової установи насамперед залежить від професійності керівника апарату суду.

Сьомий апеляційний адміністративний суд виділив 10 пунктів, яких варто дотримуватися аби досягти успіху на роботі, передає «ЗіБ».

Саме на апарат суду покладено визначений обсяг обов’язків щодо створення умов для своєчасного отримання суддями документів, які потребують процесуального реагування, з метою розгляду скарг і справ у розумні строки, оптимізації судового навантаження тощо, а керівник апарату несе персональну відповідальність за належне організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу та функціонування Єдиної судової інформаційноїтелекомунікаційної (автоматизованої) системи.

Отож, співпраця керівника апарату і працівників апарату суду – це однозначно командна робота.

Ефективна робота в команді просто неможлива без хорошої комунікації між її учасниками.

У спільній діяльності  знадобляться певні уміння і навички як керівника апарату суду, так і кожного представника апарату суду, найважливіші з яких  можна виділити в десять пунктів:

–       Уміння слухати. Потрібно пам’ятати, що без уміння слухати, розуміти і приймати точку зору іншої людини якісної співпраці не вийде, адже саме ці навички є основою для командної роботи.

–       Здатність переконувати. Уміння грамотно відстояти свою точку зору і переконати в її правильності інших – важлива якість, завдяки якій до вас будуть прислухатися.

–       Готовність до співпраці. Без готовності усіх працівників апарату до співпраці ефективна робота в команді просто неможлива. Кожен член колективу має вболівати за кінцевий результат і за досягнення основної мети суду.

–       Готовність до взаєморозуміння. Щоб робота в колективі не супроводжувалася суцільними непорозуміннями і конфліктами, необхідно вчасно ставити уточнювальні питання і прояснювати незрозумілі моменти.

–       Здатність формулювати цілі і завдання. Здатність грамотно формулювати цілі і завдання у вигляді бажаного результату особливо важлива риса для керівника апарату суду як лідера колективу і начальників структурних підрозділів, які є безпосередніми керівниками працівників апарату суду.

–       Уміння залучити всіх учасників у процес взаємодії. Таке уміння, як і в попередньому пункті, в основному лежить на плечах керівника апарату суду. Правильна мотивація працівників і здатність організувати їхню роботу таким чином, щоб усі учасники колективу ефективно співпрацювали – це дуже  важлива властивість для лідера колективу.

–       Здатність до конструктивної критики. Варто зауважити, що ніхто не любить критику. Однак усім членам колективу варто пам’ятати, що не помиляється той, хто нічого не робить, і не потрібно боятися критики, адже до конструктивної критики з поясненнями та порадами ніколи не завадить прислухатися.

–   Повага і довіра всіх співробітників один одному. Повага і довіра між членами колективу у команді є фундаментальною основою якісної співпраці: без них ефективна робота в команді не складеться.

–       Здатність працівників апарату суду до аналізу власної взаємодії .Аналіз проведеної роботи так само важливий, як і сама робота. У разі виявлення будь-яких недоліків їх обов’язково потрібно проаналізувати і зробити все можливе для запобігання у майбутньому.

–       Загальний стиль управління. Тільки при однаковому ставленні до працівників апарату суду незалежно від їхнього статусу чи посади і єдиному стилі управління, командна робота буде ефективною і злагодженою.

Для якісної співпраці у колективі важливо, щоб усі працівники апарату суду керувалися у роботі зазначеними вище уміннями та навичками, і це обов’язково приведе до бажаного результату – відмінної організації роботи суду.

 

Джерело:

Закон і бізнес