У Сьомому апеляційному адміністративному суді з’явився телеграм-бот – віртуальний помічник, який допомагає клієнтам у вирішенні багатьох питань.
Про це повідомляє «Закон і Бізнес» з посиланням на прес-службу 7ААС.
Щоб почати розмову з чат-ботом, потрібно знайти у пошуковому віконці «Телеграма» 7ААС_info_bot. І онлайн-працівник готовий відповідати про:
- контактні дані суду
- порядок подачі апеляційної скарги
- дату та час слухання справи
- банківські реквізити для сплати судового збору тощо.
Навіть більше, віртуальний помічник нагадає клієнту про час та дату розгляду його справи: для цього потрібно лише натиснути кнопку «Коли в мене справа».
Також за запитом бот зможе надіслати копію рішення у справі.
«Спілкуватися з з ботом легко, зручно та швидко, крім того, він має свій авторський стікерпак і його навіть можна побачити», – повідомляє прес-служба суду, закликаючи колег і собі впроваджувати сучасні технології.
Джерело: