Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Юридичний факт: Чат-бот 7ААС: що це таке і як ним користуватися

Бот – це програма, яка в автоматичному або створеному користувачем режимі виконує ряд дій через інтерфейси, які використовують люди.

Слово “бот” – калька з англійського bot, скорочення від robot – автоматичного пристрою, що виконує механічні операції згідно з алгоритмом. Сьогодні під ботом мається на увазі віртуальна програма, яка виконує одноманітні повторювані дії в інтернеті. Вона вміє робити це з високою швидкістю, чим перевершує живу людину.

Боти в Telegram – це спеціальні акаунти, створені для того, щоб автоматично обробляти й відправляти повідомлення. Користувачі можуть взаємодіяти з ботами за допомогою повідомлень, що відправляються через звичайні або групові чати.

Чим бот відрізняється від звичайного акаунта?

У роботів немає статусів “онлайн” і “був у мережі”, замість цього відображається напис “бот”. Для ботів виділено обмежене місце на серверах: усі повідомлення видаляються впродовж певного терміну після обробки.

Боти не можуть самі починати спілкування з користувачем. Користувач повинен або додати робота в групу, або першим почати з ним діалог.

Наскільки “розумний” чат-бот?

Процес спілкування з віртуальним помічником побудований на основі чіткої логіки і заданого алгоритму, який прописаний у вигляді коду.

Можна виділити два типи чат-ботів:

Чат-бот 7ААС (Сьомий апеляційний адміністративний суд)

Чат бот 7ААС є ботом, який навчається і регулярно покращується завдяки додатковим функціям. Наразі чат-бот 7ААС може:

Як скористатись чат-ботом 7ААС?

Ввести у пошуковий рядок Telegram @7AAC_info_bot. Важливо, щоб усі букви назви були прописані латиницею.

Натиснути на кнопку внизу чату з написом: “Запустити”.

Для підтримки живого спілкування з ботом можна натиснути одну з кнопок на клавіатурі, що з’явилася, з передбаченими системою відповідями на найчастіші запитання або ж написати своє запитання, використовуючи звичайну клавіатуру. Під час спілкування з ботом рекомендуємо чітко будувати питання, уникати омонімів і неоднозначних речень.

Приклади правильних питань:

Який порядок подання апеляційної скарги?
Як зареєструвати юридичну особу в електронному суді?

Приклади некоректних питань:

Що ти можеш мені розповісти?
Доброго дня, можна Дізнатись на коли призначила справа?

І ще кілька правил спілкування з ботом:

Пам’ятайте, ви спілкуєтеся з ботом, його не потрібно про щось просити, тому намагайтеся уникати конструкцій “Можна дізнатися”, “Підкажи, будь ласка”, “Не міг би ти допомогти”.

Ваші запитання повинні бути поставлені українською мовою. У разі, якщо бот не знає відповіді на запитання, він переадресує його оператору, а вам доведеться почекати відповіді.

Якщо вас не задовольняє відповідь бота, натисніть на кнопку під відповіддю на ваше запитання з відповідним написом, і його буде переадресовано операторові.

Для доступу до додаткових функцій, таких, як нагадування про слухання, отримання копій рішень і інформація про дату і час засідань, необхідно надати боту доступ до даних облікового запису. Для цього натисніть на кнопку вбудованої клавіатури бота з написом: “Додаткові можливості”. У діалоговому вікні натисніть “Поділитися”. У відповідь бот надішле повідомлення, під яким будуть розташовані дві кнопки. Важливий аспект роботи додаткових функцій: для того, щоб мати до них доступ, номер телефону, з якого ви пишете боту, повинен відповідати номерові, зазначеному у матеріалах справи. Натиснувши кнопку під повідомленням, ви зможете отримати доступ до вибору додаткової функції, після чого потрібно натиснути на відповідну кнопку під повідомленням, і бот попросить вас ввести номер справи, яка вас цікавить.

Номер справи необхідно вводити одним повідомленням. У повідомленні не повинно бути нічого, крім номера справи, що цікавить вас. Уважно вводьте номер, з дотриманням знаків “/”. Крапку в кінці ставити не потрібно.

Далі можливі кілька варіантів розвитку подій. Якщо ви хочете дізнатися дату і час засідання у справі, бот може:

надіслати повідомлення з інформацією про засідання, під яким буде кнопка “Нагадати мені про засідання”.

Натискаючи на неї, за 1 день до засідання вам прийде нагадування про час і місце слухання справи. Однак пам’ятайте, якщо ви заблокуєте бота, сповіщення про судове засідання вам не надійде;

надіслати повідомлення з інформацією про те, що наразі справу за вказаним номером знайти не вдалось (але це лише у випадку, якщо засідання у справі ще не призначено);

повідомити вас, що у справі зареєстровано інший номер.

Якщо ви хочете отримати копію рішення, то бот може:

надіслати повідомлення, під яким буде кнопка, натискаючи на яку, ви отримаєте рішення;
надіслати повідомлення з інформацією про те, що рішення у справі ще не з’явилось;
надіслати повідомлення з інформацією про те, що справи за введеним номером немає;
надіслати повідомлення з інформацією про те, що у справі зареєстровано інший номер.

Щоб додати ексклюзивний стікерпак 7ААС потрібно натиснути на один з відправлених ботом стікерів і в діалоговому вікні натиснути “Додати стікери”.

Рекомендуємо також раз на місяць проводити процедуру поновлення бота, щоб мати доступ до найсвіжіших функцій. Для цього необхідно натиснути на ім’я бота, і в меню вибрати “Зупинити і заблокувати бота”. Після цього в обов’язковому порядку необхідно натиснути на кнопку “Запустити знову”.

 

Джерело:

Юридичний факт