Юридична газета: “Онлайн платформи для проведення заходів”

October 29, 2020

Джерело: Юридична газета

 

Наразі, в умовах пандемії, можливість проведення будь-якого заходу в онлайн-режимі – це один з найбільш прогресивних та ефективних засобів комунікації.

Про особливості різних платформ для проведення онлайн-заходів розповіли у повідомленні прес-служби 7ААС.

Зазначається, що зустрічі в онлайн-форматі мають свої переваги. Зокрема, це залучення широкої аудиторії, високий ступінь інтерактивності,  можливість по закінченню заходу отримати запис (особливо зручно для тих учасників, хто не встиг вчасно приєднатися).

Також “плюсом” є те, що онлайн-івент спрощує логістику, «стирає кордони» не тільки для спікерів, а й для гостей – допомагає збільшити кількість потенційних учасників. Однак головною проблемою віртуальної комунікації є персональний нетворкінг, адже ділові заходи для більшості це, у першу чергу, можливість розширити мережу своїх контактів: познайомитися з потенційними партнерами, поспілкуватися з людьми з певної галузі тощо. А в інтернет форматі вкрай мало інструментів, щоб об’єднати учасників для спілкування.

Якими ж сучасними та зручними онлайн платформами можна користуватися, окрім знайомої всім програми Zoom?

• ClickMeeting – онлайн-платформа, яка у порівнянні із  Zoom має ряд переваг. Зокрема, не потрібно нічого додатково завантажувати, оскільки сервіс працює у браузері, є чат з підтримкою функції перекладу на 52 мови та можливість проводити опитування прямо під час івенту.

• Crowdcast – програма, що перетворює вебінари і віртуальні конференції на інтерактивні заходи. Наприклад, з її допомогою можна ставити питання спікерам, проводити опитування аудиторії.

• Microsoft Teams – ресурс, який можна завантажити на комп’ютер або гаджет, або ж використовувати як веб-додаток. Дає можливість проводити онлайн аудіо-, відео-, веб-конференції, а також транслювати і записувати масштабні наради, вебінари для великої аудиторії (до 10 000 учасників).

• Freeconferencecall.com – платформа для проведення онлайн-нарад, відеоконференцій, з можливістю підключення до 1000 учасників. Дає можливість демонструвати на екрані матеріали, презентації та коментувати їх, завантажувати файли і за допомогою інструментів виділяти важливі частини доповіді.

• Google Hangouts – сервіс, за допомогою якого можна проводити відеоконференції та транслювати вебінари для широкої аудиторії, з можливістю паралельного ефіру в YouTube. Потім ці відео можна зберегти та розмістити на каналі YouTube. Учасниками можуть стати люди зі списку контактів за номером телефону або адресою електронної пошти, або ж можна запросити людей, надіславши їм посилання на веб-кімнату. Існує опція взаємодії з учасниками: демонстрації програм, документів, презентацій та відео, можна також спілкуватись у чаті.

• MyOwnConference має зручний інтерфейс, широкий набір інструментів для показу всього необхідного під час вебінару та проста реєстрація без додаткового програмного забезпечення. Однак, на заході має бути до 20 учасників та максимум три ведучих (одночасно).

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.