Як працюватимуть електронні лікарняні?
За інформацією НСЗУ (Національної служби здоров’я України) з 01 вересня 2021 року в Україні запрацюють електронні лікарняні.
Повний перехід усіх медичних закладів країни на формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність відбудеться з 01 вересня 2021 року, а до 31 серпня працюватиме перехідна модель впровадження е-лікарняних.
В перехідний період, а саме з червня по серпень, медичні заклади повинні формувати як медичні висновки про тимчасову непрацездатність, так і видавати паперові листки непрацездатності.
Проте після переходу на новий процес пацієнтам більше не доведеться звертатись в лікарню за паперовим листком непрацездатності, нести його за місцем роботи, щоб зафіксувати факт тимчасової непрацездатності.
Роботодавці в свою чергу повинні забезпечити технічну можливість для здійснення перевірки факту виписки електронного лікарняного через особистий кабінет страхувальника з метою його нарахування та виплати: перших п’ять днів за рахунок коштів підприємства, а решти днів за рахунок коштів Фонду соціального страхування.
Лікар більше не буде заповнювати жодних бланків, щоб засвідчити непрацездатність людини.
За інформацією відділу бухгалтерського обліку та звітності