Важливо для учасників судового процесу!
З 1 січня 2019 року розпочалась експлуатація підсистеми «Електронний суд» у тестовому режимі.
Що це означає для учасників судового процесу?
Приймання та реєстрація, надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів здійснюватиметься з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які вони мають створити в підсистемі «Електронний суд» (розділ XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду)
Реєстрація та прийом документів, які надійдуть з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, не здійснюватиметься.
Електронні кабінети можна створити за посиланням http:/cabinet.court.gov.ua
Тестування підсистеми «Електронний суд» передбачено наказом ДСА України від 22.12.2018 №628 «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах».