Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Судово-юридична газета: У 7ААС з’явився телеграм-бот: як ним користуватися

Чат бот 7ААС регулярно покращується завдяки додатковим функціям.

Боти в Telegram — це спеціальні акаунти, створені для того, щоб автоматично обробляти й відправляти повідомлення. Користувачі можуть взаємодіяти з ботами за допомогою повідомлень, що відправляються через звичайні або групові чати.

Чат-бот 7ААС є ботом, який навчається і регулярно покращується завдяки додатковим функціям. Наразі чат-бот 7ААС може:

  • підтримувати живе спілкування з користувачем завдяки вбудованим кнопкам, а також за допомогою заготовлених сценаріїв відповідей на запитання користувача;
  • відправляти ексклюзивні стікери 7ААС з можливістю подальшого додавання їх у набори користувача;
  • отримувати інформацію про дату й час засідання;
  • отримувати копії рішення у справах в форматі pdf-документа;
  • нагадувати про засідання за день до нього.

Як скористатись чат-ботом 7ААС?

  1. Ввести у пошуковий рядок Telegram @7AAC_info_bot. Важливо, щоб усі букви назви були прописані латиницею.
  2. Натиснути на кнопку внизу чату з написом: «Запустити».
  3. Для підтримки живого спілкування з ботом можна натиснути одну з кнопок на клавіатурі, що з’явилася, з передбаченими системою відповідями на найчастіші запитання або ж написати своє запитання, використовуючи звичайну клавіатуру. Під час спілкування з ботом рекомендуємо чітко будувати питання, уникати омонімів і неоднозначних речень.

 Приклади правильних питань:

  • Який порядок подання апеляційної скарги?
  • Як зареєструвати юридичну особу в електронному суді?

 Приклади некоректних питань:

  • Що ти можеш мені розповісти?
  • Доброго дня, можна дізнатись, на коли призначила справа?

І ще кілька правил спілкування з ботом:

Пам’ятайте, ви спілкуєтеся з ботом, його не потрібно про щось просити, тому намагайтеся уникати конструкцій «Можна дізнатися», «Підкажи, будь ласка», «Не міг би ти допомогти».

Ваші запитання повинні бути поставлені українською мовою. Якщо бот не знає відповіді на запитання, він переадресує його оператору, а вам доведеться почекати відповіді.

Якщо вас не задовольняє відповідь бота, натисніть на кнопку під відповіддю на ваше запитання з відповідним написом, і його буде переадресовано операторові.

Для доступу до додаткових функцій, таких, як нагадування про слухання, отримання копій рішень і інформація про дату і час засідань, необхідно надати боту доступ до даних облікового запису. Для цього натисніть на кнопку вбудованої клавіатури бота з написом: «Додаткові можливості». У діалоговому вікні натисніть «Поділитися». У відповідь бот надішле повідомлення, під яким будуть розташовані дві кнопки. Важливий аспект роботи додаткових функцій: щоб мати до них доступ, номер телефону, з якого ви пишете боту, повинен відповідати номерові, зазначеному у матеріалах справи. Натиснувши кнопку під повідомленням, ви зможете отримати доступ до вибору додаткової функції, після чого потрібно натиснути на відповідну кнопку під повідомленням, і бот попросить вас ввести номер справи, яка вас цікавить.

Номер справи необхідно вводити одним повідомленням. У повідомленні не повинно бути нічого, крім номера справи, що цікавить вас. Уважно вводьте номер, з дотриманням знаків «/». Крапку в кінці ставити не потрібно.

Далі можливі кілька варіантів розвитку подій. Якщо ви хочете дізнатися дату і час засідання у справі, бот може:

  • надіслати повідомлення з інформацією про засідання, під яким буде кнопка «Нагадати мені про засідання». Натискаючи на неї, за 1 день до засідання вам прийде нагадування про час і місце слухання справи. Однак пам’ятайте, якщо ви заблокуєте бота, сповіщення про судове засідання вам не надійде;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що наразі справу за вказаним номером знайти не вдалось (але це лише у випадку, якщо засідання у справі ще не призначено);
  • повідомити вас, що у справі зареєстровано інший номер.

Якщо ви хочете отримати копію рішення, то бот може:

  • надіслати повідомлення, під яким буде кнопка, натискаючи на яку, ви отримаєте рішення;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що рішення у справі ще не з’явилось;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що справи за введеним номером немає;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що у справі зареєстровано інший номер.

Щоб додати ексклюзивний стікерпак 7ААС, потрібно натиснути на один з відправлених ботом стікерів і в діалоговому вікні натиснути «Додати стікери».

Рекомендуємо також раз на місяць проводити процедуру поновлення бота, щоб мати доступ до найсвіжіших функцій. Для цього необхідно натиснути на ім’я бота, і в меню вибрати «Зупинити і заблокувати бота». Після цього в обов’язковому порядку необхідно натиснути на кнопку «Запустити знову».

Джерело:

Судово-юридична газета