Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інформація щодо звернень громадян та юридичних осіб до Сьомого апеляційного адміністративного суду за період з 22.10.2018 по 26.10.2018

 

 

 

 

За період 22.10.2018 по 26.10.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

3 звернення: 1 – від фізичної особи; 2 – від юридичної особи.

Зазначене звернення стосувалось:

видачі виконавчого листа – 1;

надання інформації по справі – 2.

На розгляді у відділі не залишилось звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:  VIBER – 5, Чат – 1.

Особистих прийомів не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 162 громадянина, з них 68 фізичних осіб та 94 юридична особа з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  32 дзвінки;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 15 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції –1 дзвінок;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 1 дзвінок;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 0 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 13 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 3 дзвінки;

– справи щодо соціальних спорів – 6 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 41 дзвінок;

– справи щодо соціальних спорів –  8 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 5 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 2 дзвінки.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  35 дзвінків.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб