За період 22.10.2018 по 26.10.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
3 звернення: 1 – від фізичної особи; 2 – від юридичної особи.
Зазначене звернення стосувалось:
видачі виконавчого листа – 1;
надання інформації по справі – 2.
На розгляді у відділі не залишилось звернень.
Кількість осіб, що скористались послугами ВААС: VIBER – 5, Чат – 1.
Особистих прийомів не проводилось.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 162 громадянина, з них 68 фізичних осіб та 94 юридична особа з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 32 дзвінки;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 15 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції –1 дзвінок;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 1 дзвінок;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 0 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 13 дзвінків.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 3 дзвінки;
– справи щодо соціальних спорів – 6 дзвінків.
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 41 дзвінок;
– справи щодо соціальних спорів – 8 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 5 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 2 дзвінки.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 35 дзвінків.
Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб