Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 26.11.2018 по 30.11.2018

December 4, 2018

Так за період 26.11.18 по 30.11.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло 7 звернень:  6 від юридичних осіб та 1 від фізичної особи.

Зазначені звернення стосувались:

лист-інформування – 1;

заява про надання інформації щодо призначення справи до розгляду  – 1;

клопотання по справі – 5.

На розгляді у відділі залишилось 5 звернень.

Здійснено 1 особистий прийом т.в.о. керівника апарату суду щодо отримання оригіналу доручення у справі, у результаті якого особі було надано письмову відповідь.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось у телефонному режимі 284 громадянина, з них 103 фізичні особи та 181 юридична особа з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  14 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 13 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 25 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 26 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 20 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 62 дзвінки.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів – 10 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  8 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 26 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 23 дзвінки.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо –  30 дзвінків.

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.