Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 17.12.2018 по 22.12.2018

За період 17.12.18 по 22.12.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

17 звернень: 8 від юридичних осіб та 9 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

На розгляді у відділі залишилось 8 звернень.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 16, Чат – 2, WhatsApp – 3.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 365 громадян, з них  153 фізичні особи та 212 юридичні особи з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  9 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 11 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції –28 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 46 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 26 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 77 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 19 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 9 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  12 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 28 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 28 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо –  63 дзвінки.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації