Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 14.01.2019 по 18.01.2019

January 21, 2019

 

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

16 звернень: 5 від юридичної особи 11 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

скарга про несвоєчасний розгляд справи – 1;

скарга на дії працівника апарату суду -1;

запит на отримання публічної інформації щодо місця та дати прийняття суддею присяги – 1;

запит на отримання публічної інформації щодо кількості працівників суду – 1;

заява про видачу виконавчого листа – 1;

заява щодо  надання інформації про стан розгляду адміністративної справи – 1;

клопотання по справі – 4;

заява щодо надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції – 6.

На розгляді у відділі залишилось 12 звернень.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 9, Чат – 2.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 260 громадянина, з них 109 фізичних осіб та 151 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 12 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 6 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 37 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 12 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 44 дзвінки.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 11 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  9 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 19 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 19 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  56 дзвінки.

 

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

 

 

Для нормального відображення та для використання усіх можливостей сайту
увімкніть JavaScript у налаштуваннях переглядача. Після варто перезавантажити сторінку.