Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 05.11.18 по 09.11.18

Так за період 05.11.18 по 09.11.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

7 звернень:  3 від фізичних осіб та 4 від юридичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

клопотання по справі – 3;

набрання рішенням законної сили – 1;

стану розгляду апеляційної скарги – 1;

скарга щодо реєстрації копії апеляційної скарги  – 1;

заява про отримання копій рекомендованих повідомлень по справі – 1.

На розгляді у відділі залишилось 7 звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС:  VIBER – 2.

Особистих прийомів не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 211 громадян, з них 68 фізичних осіб та 143 юридичні особи з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  19 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 21 дзвінок;

– повернення справ до суду І-ої інстанції –16 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 11 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 20 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 22 дзвінки;

– справи щодо соціальних спорів – 14 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 11 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  18 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 23 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 17 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо –  11 дзвінків.

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації