Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 28.01.2019 по 01.02.2019

 

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

6 звернень:  3 від юридичних осіб та 3 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

Заява про передачу адміністративної справи до суду I інстанції – 2

Скарга на розгляд адміністративної справи – 1

Надання публічної інформації про кількість окремих думок прийнятих колегіями суддів за 2012 – 2018 роки – 1

Результат розгляду заяви про виправлення описки в рішенні – 1

Опитування працівників суду – 1

 

На розгляді у відділі залишилось 7 звернень.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 12, Чат – 2, WhatsApp – 3.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 266 громадянина, з них 116 фізичних осіб та 150 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  9 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 4 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 40 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 16 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 51 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 3 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 3 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  1 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 35 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 19 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  59 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації