За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
6 звернень: 3 від юридичних осіб та 3 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
Заява про передачу адміністративної справи до суду I інстанції – 2
Скарга на розгляд адміністративної справи – 1
Надання публічної інформації про кількість окремих думок прийнятих колегіями суддів за 2012 – 2018 роки – 1
Результат розгляду заяви про виправлення описки в рішенні – 1
Опитування працівників суду – 1
На розгляді у відділі залишилось 7 звернень.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 12, Чат – 2, WhatsApp – 3.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 266 громадянина, з них 116 фізичних осіб та 150 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 4 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 40 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 16 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 51 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 18 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 3 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 3 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 1 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 35 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 19 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 59 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації