Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 21.01.19 по 25.01.19
За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
21 звернення: 10 від юридичних осіб та 11 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
заява про виправлення недоліків апеляційної скарги – 1:
скарга на дії працівника суду – 4:
заява про надання інформації щодо отримання ухвали сторонами – 1:
заява про надання інформації щодо направлення справи до суду першої інстанції – 3:
заява про проведення судового засідання без участі представника – 2:
заява про надання копії рішення по справі – 1:
заява про інформацію щодо стану справи – 1:
заява про відкриття провадження – 1:
заява щодо надання інформації про суддів – 1:
скарга на затягування розгляду справи – 1:
клопотання про надання інформації щодо заяви про виправлення описки – 1;
заява про долучення доказів по справі – 1:
Клопотання про надання інформації щодо надходження апеляційної скарги – 1;
Клопотання про надання інформації щодо виявлених недоліків під час експлуатації ЄСІТС – 1:
Відзив на апеляційну скаргу – 1:
На розгляді у відділі залишилось 20 звернень.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 10, Чат – 1, WhatsApp – 1.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 234 громадянина, з них 88 фізичних осіб та 146 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 5 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 38 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 8 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 41 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 21 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 7 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 4 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 3 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 22 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 20 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 51 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації