Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 18.02.2019 по 22.02.2019

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

13 звернень:  8 від юридичних осіб та 5 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

Скарга на організація роботи суду – 3:

Заява на видачу рішення суду – 4:

Проект забезпечення безперервної діяльності суду – 1:

Надання інформації про особу – 1:

Виправлення недоліків апеляційної скарги – 2:

Повернення судового збору – 1;

Пропозиції по інструкції – 1;

 

На розгляді у відділі залишилось  23 звернення.

Особистий прийом – 1.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 7, Чат – 26, WhatsApp – 0.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 187 громадянина, з них 87 фізичних осіб та 100 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  7 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 3 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 26 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 14 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 27 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 5 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 8 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  3 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 25 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  41 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації