Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 11.02.2019 по 15.02.2019
За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
25 звернень: 13 від юридичних осіб та 12 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
Видача виконавчого листа – 1;
Скарга на розгляд справи – 1;
Щодо повідомлення 3 особи – 1;
Надання протоколів розподілу справи – 1;
Надання інформації про особу – 1;
Повернення справи до суду першої інстанції – 4;
Запит на направлення рішення – 3;
Інформація щодо відповідальних осіб – 1;
Виправлення недоліків апеляційної скарги – 6;
Відстрочення сплати судового збору – 3;
Пропозиції щодо ЕСІТС – 1;
Запит про надання інформації – 1;
Інформація щодо ЕСІТС – 1.
На розгляді у відділі залишилось 23 звернення.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 4, Чат – 0, WhatsApp – 2.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 218 громадянина, з них 115 фізичних осіб та 103 юридичних осіб з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 4 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції – 33 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 9 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 5 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 41 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 13 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 1 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 2 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 4 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 27 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 23 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо – 55 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації