Інформація щодо надходження звернень до 7ААС від громадян та юридичних осіб за період з 10.12.18 по 14.12.18
За період 10.12.18 по 14.12.18 до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:
5 звернень: 3 від юридичних осіб та 2 від фізичних осіб.
Зазначені звернення стосувались:
заява про направлення копії рішення по справі- 1;
заява про стан розгляду апеляційної скарги – 1;
адвокатський запит щодо надання інформації про результати розгляду апеляційної скарги – 1;
клопотання по справі – 1;
заява щодо підготовки подання на повернення помилково сплаченого судового збору – 1.
Особистих прийомів не проводилося.
Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 8, WhatsApp – 2.
Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 363 громадянина, з них 145 фізичні особи та 218 юридичні особи з наступних питань:
– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 15 дзвінків;
– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 18 дзвінків;
– повернення справ до суду І-ої інстанції –23 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 26 дзвінків;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 14 дзвінків;
– результатів розгляду справи – 21 дзвінок.
З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:
– справи щодо інших категорій спорів – 16 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 19 дзвінків;
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо інших категорій спорів 25 дзвінків;
– справи щодо соціальних спорів – 19 дзвінків;
Результат розгляду клопотання про відеоконференцію – 38 дзвінків.
Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 35 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо – 25 дзвінків.
Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації