Seventh Administrative Court of Appeal Exit Reader Mode

Інфографіка щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 01.07.2019 по 05.07.2019

 

Так, за період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

16 звернень: 4 від юридичних осіб та 12 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 15, Чат – 1.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 268 громадян, з них  103 фізичні особи та 165 юридичні особи з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  17 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 8 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції –15 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 12 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 37 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 17 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 13 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 15 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  9 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 35 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 32 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВСУ, факсу 7ААС тощо –  51 дзвінок.