За період з 01.07.2022 по 31.12.2022 працівники відділу отримали та опрацювали 381 письмове звернення, з яких 226 надійшло від фізичних осіб та 155 від юридичних осіб.
Серед звернень, які надійшли до суду у липні – грудні 2022 року, 333 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 21 – інших питань діяльності суду. Також надійшло 3 адвокатських запити.
Окрім цього, у звітному періоді на опрацювання до відділу надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації (12 – від фізичних осіб та 1 – від юридичної особи). Зазначені запити стосувались таких питань:
– щодо відключення від електронної пошти, підсистеми ЄСІТС «Електронний суд», позбавлення можливості надсилати паперові документи – 1;
– щодо припинення відправлення кореспонденції засобами поштового зв’язку – 1;
– щодо штатної кількості суддів 7ААС, застосування регіонального коефіцієнту до посадового окладу судді – 1;
– щодо нарахування середньомісячного заробітку мобілізованим працівникам – 1;
– щодо виконання на надсилання наказу ДСА України від 04.11.2022 №403 – 1;
– щодо надання табелів обліку робочого часу суддів – 2;
– щодо перебування суддів на робочому місці – 1;
– щодо припинення виплати суддівської винагороди внаслідок відмови від переїзду з тимчасово окупованої території – 1;
– щодо знаходження суду на окупованій території, надання декларацій судді – 1;
– щодо надання відомостей про посадову особу, яка складала базові показники роботи суду за 2021 рік – 1;
– щодо перебування судді Моніча Б.С. у відпустках, відрядженнях та його тимчасової непрацездатності – 1;
– щодо відповідальної особи за достовірність даних в пошуковій формі на сайті – 1.
Також протягом аналізованого періоду відділом підготовлено інформацію для формування засобами системи Казначейства 11 подань на повернення помилково сплаченого судового збору в електронній формі для направлення їх до Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області.
Особистий прийом громадян
Наказом Сьомого апеляційного адміністративного суду встановлено особливий режим роботи з метою мінімізації ризиків розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 та припинено проведення особистих прийомів суду, у зв’язку з чим у звітному періоді особисті прийоми не проводились.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 6284 особи, зокрема 3757 фізичних осіб та 2527 юридичних осіб з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 145 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 227 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 514 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 122 дзвінка;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 83 дзвінка;
– щодо результатів розгляду справи – 2682 дзвінка;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 125 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 159 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 125 дзвінків;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 134 дзвінка;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 242 дзвінка;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 973 дзвінка;
– щодо проблемних питань, які виникають у зв’язку з направленням копії рішення на електронну пошту – 74 дзвінка.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 679 дзвінків.
Протягом цього ж періоду онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:
месенджером Telegram – 15 осіб.