За період з 01.01.2021 по 30.06.2021 працівники відділу отримали та опрацювали 401 письмове звернення, з яких 239 надійшло від фізичних осіб та 162 від юридичних осіб.
Серед звернень, які надійшли до суду у січні – червні 2021 року, 293 стосувались апеляційного перегляду адміністративних справ, а 50 – інших питань діяльності суду. Також надійшло 7 адвокатських запитів.
Окрім цього, на опрацювання до відділу у звітному періоді надійшло 26 запитів на отримання публічної інформації (23 – від фізичних осіб та 3 – від юридичних осіб). Зазначені запити стосувались таких питань:
– щодо надання копій документів адміністративної справи – 4;
– щодо отримання копії рішення зборів суддів 7ААС – 2;
– щодо отримання інформації про середній розмір заробітної плати працівників апарату суду у 2021 році – 1;
– щодо отримання допомоги на оздоровлення суддями 7ААС у січні 2021 року – 1;
– щодо отримання стимулюючих виплат суддями та працівниками апарату 7ААС у 2021 році – 1;
– щодо отримання суддями у користування службового житла в період із січня 2020 року по січень 2021 року – 1;
– щодо отримання інформації про суддів 7ААС, які не здійснюють правосуддя – 1;
– щодо надання інформації про виплату коштів суддям, позов яких про стягнення недоплаченої суддівської винагороди задоволено – 1;
– щодо надання інформації про розроблення Положення про порядок забезпечення жилим приміщенням державних службовців – 1;
– щодо проведення атестації робочих місць у 7ААС – 1;
– щодо кількості повернутого судового збору з причин подачі заяв про залишення позовної заяви без розгляду – 1;
– щодо розміру стимулюючих виплат та премій працівникам апарату 7ААС у січні-лютому 2021 року – 1;
– щодо графіку роботи суду та штатних посад суддів – 1;
– щодо надання копій документів (трудових книжок, присяг, паспортів, висновків ВККСУ та ін.), що стосуються суддів 7ААС – 1;
– щодо витрачених коштів на послуги перекладачів – 1;
– щодо вакантних посад у 7ААС – 1;
– щодо надання інформації про кількість справ, які перебувають на розгляді в суді та стосуються заходів, передбачених ЗУ « Про очищення влади» – 1;
– щодо розмірів суддівської винагороди, виплаченої суддям 7ААС, повноваження яких припинено з 20.06.2020 – 1;
– щодо розмірів надбавок, встановлених працівникам апарату 7ААС – 1;
– щодо загальної кількості працівників апарату 7ААС та розміру заробітної плати працівників апарату суду – 1;
– щодо реєстрації та створення юридичної особи 7ААС – 1;
– щодо розміру посадових окладів працівників 7ААС – 1.
Також протягом аналізованого періоду суд опрацював та видав 25 подань на повернення помилково сплаченого судового збору.
Особистий прийом громадян
Наказом Сьомого апеляційного адміністративного суду встановлено особливий режим роботи з метою мінімізації ризиків розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 та припинено проведення особистих прийомів суду, у зв’язку з чим у звітному періоді особисті прийоми не проводились.
Інформація щодо кількості звернень у телефонному режимі та за допомогою засобів онлайн-зв’язку
Протягом аналізованого періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду у телефонному режимі звернулось 7133 особи, зокрема 4025 фізичних осіб та 3108 юридичних осіб з таких питань:
– щодо реєстрації справ стосовно інших категорій спорів – 314 дзвінків;
– щодо реєстрації справ стосовно соціальних спорів – 128 дзвінків;
– щодо повернення справ до суду І інстанції – 845 дзвінків;
– щодо уточнення дати направлення копії рішення суду – 515 дзвінків;
– щодо виготовлення рішення суду у повному обсязі – 111 дзвінків;
– щодо результатів розгляду справи – 2147 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах інших категорій – 347 дзвінків;
– щодо відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу у справах щодо соціальних спорів – 304 дзвінка;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо інших категорій спорів – 431 дзвінок;
– щодо призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання) у справах щодо соціальних спорів – 302 дзвінки;
– щодо інформації про результат розгляду клопотання про проведення судового засідання у режимі відеоконференції – 424 дзвінки;
– щодо результату розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 648 дзвінків.
– щодо направлення копії рішення на електронну пошту (проблеми) –
63 дзвінка.
Також у телефонному режимі надано інформацію щодо контактних телефонів (факсів) ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ЖОАС, СААС та іншу довідкову інформацію – 554 дзвінки.
Протягом цього ж періоду онлайн-послугами Сьомого апеляційного адміністративного суду скористались:
месенджером Telegram – 6 осіб.