Джерело: Центр суддівських студій
Уже близько трьох місяців Сьомий апеляційний адміністративний суд надсилає кореспонденцію у електронному форматі, що пов’язано із недостатнім фінансуванням послуг поштового зв’язку.
Електронне листування має ряд своїх переваг: це і зручність, і швидкість, і економність. Але час від часу 7ААС отримує звернення від громадян про неотримання документів від суду.
Сьомий апеляційний адміністративний суд стурбований цим питанням, адже сумлінно виконує свій обов’язок щодо надсилання кореспонденції.
Чому ж листи від суду не потрапляють у папку «Вхідні» поштової скриньки?
Основна причина може бути пов’язана зі специфікою налаштування поштових акаунтів. Вбудовані фільтри поштової програми часто сприймають розсилку повідомлень з корпоративної скриньки (офіційної електронної пошти суду) підозрілою і самостійно перенаправляють лист з папки «Вхідні» до інших розділів електронної пошти.
Тому особливо звертаємо увагу громадян на необхідність перевірки усіх розділів своєї скриньки.
Також закликаємо усіх активно користуватись електронними сервісами та альтернативними форматами обміну процесуальними документами із судом, адже це запорука безперебійного здійснення судочинства.