Бот – це програма, яка в автоматичному або створеному користувачем режимі виконує ряд дій через інтерфейси, які використовують люди.
Слово «бот» – калька з англійського bot, скорочення від robot – автоматичного пристрою, що виконує механічні операції згідно з алгоритмом. Сьогодні під ботом мається на увазі віртуальна програма, яка виконує одноманітні повторювані дії в інтернеті. Вона вміє робити це з високою швидкістю, чим перевершує живу людину.
Боти в Telegram – це спеціальні акаунти, створені для того, щоб автоматично обробляти й відправляти повідомлення. Користувачі можуть взаємодіяти з ботами за допомогою повідомлень, що відправляються через звичайні або групові чати.
Чим бот відрізняється від звичайного акаунта?
У роботів немає статусів «онлайн» і «був у мережі», замість цього відображається напис «бот». Для ботів виділено обмежене місце на серверах: усі повідомлення видаляються впродовж певного терміну після обробки.
Боти не можуть самі починати спілкування з користувачем. Користувач повинен або додати робота в групу, або першим почати з ним діалог.
Наскільки “розумний” чат-бот?
Процес спілкування з віртуальним помічником побудований на основі чіткої логіки і заданого алгоритму, який прописаний у вигляді коду.
Можна виділити два типи чат-ботів:
- обмежені (такий віртуальний помічник відповідає лише на обмежену кількість фраз і тільки в тому випадку, якщо запит користувача точно збігається із запитом, прописаним в алгоритмі);
- ті, що навчаються ( у цьому випадку йдеться про складну систему на базі самонавчальної нейронної мережі (з поправками людини); такий робот може сприймати розмову за контекстом).
Чат-бот 7ААС
Чат бот 7ААС є ботом, який навчається і регулярно покращується завдяки додатковим функціям. Наразі чат-бот 7ААС може:
- підтримувати живе спілкування з користувачем завдяки вбудованим кнопкам, а також за допомогою заготовлених сценаріїв відповідей на запитання користувача;
- відправляти ексклюзивні стікери 7ААС з можливістю подальшого додавання їх у набори користувача;
- отримувати інформацію про дату й час засідання;
- отримувати копії рішення у справах в форматі pdf-документа;
- нагадувати про засідання за день до нього.
Як скористатись чат-ботом 7ААС?
- Ввести у пошуковий рядок Telegram @7AAC_info_bot. Важливо, щоб усі букви назви були прописані латиницею.
- Натиснути на кнопку внизу чату з написом: «Запустити».
- Для підтримки живого спілкування з ботом можна натиснути одну з кнопок на клавіатурі, що з’явилася, з передбаченими системою відповідями на найчастіші запитання або ж написати своє запитання, використовуючи звичайну клавіатуру. Під час спілкування з ботом рекомендуємо чітко будувати питання, уникати омонімів і неоднозначних речень.
Приклади правильних питань:
- Який порядок подання апеляційної скарги?
- Як зареєструвати юридичну особу в електронному суді?
Приклади некоректних питань:
- Що ти можеш мені розповісти?
- Доброго дня, можна Дізнатись на коли призначила справа?
І ще кілька правил спілкування з ботом:
Пам’ятайте, ви спілкуєтеся з ботом, його не потрібно про щось просити, тому намагайтеся уникати конструкцій «Можна дізнатися», «Підкажи, будь ласка», «Не міг би ти допомогти».
Ваші запитання повинні бути поставлені українською мовою. У разі, якщо бот не знає відповіді на запитання, він переадресує його оператору, а вам доведеться почекати відповіді.
Якщо вас не задовольняє відповідь бота, натисніть на кнопку під відповіддю на ваше запитання з відповідним написом, і його буде переадресовано операторові.
Для доступу до додаткових функцій, таких, як нагадування про слухання, отримання копій рішень і інформація про дату і час засідань, необхідно надати боту доступ до даних облікового запису. Для цього натисніть на кнопку вбудованої клавіатури бота з написом: «Додаткові можливості». У діалоговому вікні натисніть «Поділитися». У відповідь бот надішле повідомлення, під яким будуть розташовані дві кнопки. Важливий аспект роботи додаткових функцій: для того, щоб мати до них доступ, номер телефону, з якого ви пишете боту, повинен відповідати номерові, зазначеному у матеріалах справи. Натиснувши кнопку під повідомленням, ви зможете отримати доступ до вибору додаткової функції, після чого потрібно натиснути на відповідну кнопку під повідомленням, і бот попросить вас ввести номер справи, яка вас цікавить.
Номер справи необхідно вводити одним повідомленням. У повідомленні не повинно бути нічого, крім номера справи, що цікавить вас. Уважно вводьте номер, з дотриманням знаків «/». Крапку в кінці ставити не потрібно.
Далі можливі кілька варіантів розвитку подій. Якщо ви хочете дізнатися дату і час засідання у справі, бот може:
- надіслати повідомлення з інформацією про засідання, під яким буде кнопка «Нагадати мені про засідання». Натискаючи на неї, за 1 день до засідання вам прийде нагадування про час і місце слухання справи. Однак пам’ятайте, якщо ви заблокуєте бота, сповіщення про судове засідання вам не надійде;
- надіслати повідомлення з інформацією про те, що наразі справу за вказаним номером знайти не вдалось (але це лише у випадку, якщо засідання у справі ще не призначено);
- повідомити вас, що у справі зареєстровано інший номер.
Якщо ви хочете отримати копію рішення, то бот може:
- надіслати повідомлення, під яким буде кнопка, натискаючи на яку, ви отримаєте рішення;
- надіслати повідомлення з інформацією про те, що рішення у справі ще не з’явилось;
- надіслати повідомлення з інформацією про те, що справи за введеним номером немає;
- надіслати повідомлення з інформацією про те, що у справі зареєстровано інший номер.
Щоб додати ексклюзивний стікерпак 7ААС потрібно натиснути на один з відправлених ботом стікерів і в діалоговому вікні натиснути «Додати стікери».
Рекомендуємо також раз на місяць проводити процедуру поновлення бота, щоб мати доступ до найсвіжіших функцій. Для цього необхідно натиснути на ім’я бота, і в меню вибрати «Зупинити і заблокувати бота». Після цього в обов’язковому порядку необхідно натиснути на кнопку «Запустити знову».
Скористайтесь чат-ботом 7ААС і ви!
За інформацією відділу інформаційно-технічного забезпечення