Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 06.05.2019 по 11.05.2019

Травень 13, 2019

Нет описания фото.За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

15 звернень: 9 від юридичних осіб 6 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

клопотання в адміністративній справі  – 8;

заява про направлення копії постанови – 1;

позовна заява – 1;

запит про надання інформації щодо повернення адміністративної справи до суду першої інстанції – 1;

заява про підготовку подання на повернення помилково сплаченого судового збору – 4;

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 3, WhatsApp– 2, Чат – 2.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 148 громадянина, з них 59 фізичних осіб та 89 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінок;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 14 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 37 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 5 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 3 дзвінки;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 11 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  4 дзвінки;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 3 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 31 дзвінок.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, ЖОАС, факсу 7ААС тощо – 25 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації